Saturday, 17 December 2011

arnad ku dah beranak! hurreyy...!!

bertambah la ahli keluarga arnab-arnab ku.. ada 6 ekor smuanya.. Nasib saya pegi tgok ptg td. Bertabur-tabur anak adik (arnab tu kecik so kami panggil die adik la). rupa anak die macam anak tikus tp besar skit la.. Mak dah marah-marah sbb mak kata nak bela arnab ni susah.. yeke susah ?? alahhh..tak susah pun.. Bagi la makan dedak, kangkung darat dengan air..kompom hidup je.. kehkehkeh!


Bab makan-makan mereka tu saya bagi menu seperti biasa la. Tp saya bagi dia makan rambutan, pisang..
Kalo dia sakit perut saya bagi dia makan hempedu bumi (pandai-pandai jew). Papepun cuti sem dh nak habis dah ni. Mesti saya merindui anak-anak adik.. Semoga mereka ber-6 tu cepat membesar..  yahooo!!
** gambar adik dan anak2 die tu saya upload esok ye..

No comments:

Post a Comment