Monday, 26 December 2011

bermulanya kelas pertama

hari ni kelas pertama aku. tu pun dh salah jadual. sepatutnya aku tgok hari selasa punya tp tertengok hari isnin. puas la tunggu kat depan makmal tuh..! tengok punya tengok salah tengok.. hahaha malunya!!!
pastu cepat-cepat aku pegi kelas yg sepatutnya..pheww... nasib baik lect tak sampai lagi.. tp mcm dulu jugak... kawan-kawan dh x ramai. ada yg pindah kelas lain.. ada yg xnak amek subjek tu.. mcm-mcm lg lah.. ntah la.. aku malas nk pikir orang lain.. matlamat aku untuk semester ni aku nak habiskan pelajaran aku untuk final sem ni dan aku nak cari pekerjaan. cukup la aku setakat diploma je.. nak sambung tu aku pikirkan kemudian.. kewangan tu x mampu lg untuk aku sambung terus.. harap-harap aku berjaya..

amin..


No comments:

Post a Comment